Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Περί ποιότητας των υπηρεσιών των τουριστικών μας επιχειρήσεων
Unknown3:04 μ.μ. 0 σχόλια

Πριν λίγες μέρες, λάβαμε ένα μήνυμα από αναγνώστη μας, που μας μετέφερε τις εντυπώσεις - παράπονά του από γνωστό και πολυσυζητημένο κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος της Βέροιας. Στην επιστολή του έκανε λόγο για ελλιπέστατο σέρβις και τιμοκατάλογο με ασάφειες και γενικά οι εντυπώσεις του ήταν κάκιστες.


Προφανώς και δεν θα κατονομάσουμε το εν λόγω κατάστημα, αλλά, με κάθε ειλικρινή διάθεση, θα προτείναμε στους αγαπητούς επιχειρηματίες - μέρες δύσκολες που είναι - να "ποντάρουν" στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών τους προς τους κατοίκους και επισκέπτες της Βέροιας, ώστε να δημιουργήσουμε θετική εικόνα των τουριστικών υπηρεσιών που παρέχουμε ως πόλη.

Βέβαια, γνωρίζουμε πως η πλειοψηφία των επιχειρήσεων αποτελούν "καύχημα" της πόλης και φυσικά σε κάθε επιχείρηση υπάρχουν οι "κακές στιγμές". Αρκεί να μην γίνονται... συνήθειο.




Κατηγορία:
About The Author Ali Bajwa Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore. Magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Facebook and Twitter

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου